Kumite-trening i Sarpsborg

Lørdag 12.april arrangerer Wado Ryu Norge en kumitesamling for alle konkurranseutøvere tilknyttet Wado Ryu Norge hos Sentrum Kampsportsenter Sarpsborg(ABB bygget ved sannesundsbroen). Samlingen er for utøvere i alderen 8 - 18år. Instruktøren er tildigere norgesmester, gullinhaver fra eurocup2007, Andre Heede Troll Karateklubb. Dette er en flott mulighet for å lære fra en av landets beste, og ikke minst en flott mulighet for å vise seg frem for Wado Ryu Norge. Kanskje det nettopp blir deg som skal representere Norge under Wado EM 2010 Italia?

Tid: 11.00 - 12.30 og 13.00 - 14.15

Tid: 11.00 - 12.30 og 13.00 - 14.15

Da undertegnede desverre ikke har anledning til å dra håper jeg at dere kan gå sammen om transport. Flott om så mange som mulig kan stille. Send meg svar på mail ang. påmelding.