Klubbmesterskap 2008

Dette er en begivenhet du ikke vil gå glipp av! Stevne er for alle medlemmer i Halden Karateklubb, og er GRATIS. For å gjøre det så rettferdig som mulig er det satt opp en rekke forskjellige klasser. Påmeldingen gis til en instruktør innen fredag 25.april.

Klubben ønsker at så mange som mulig vil delta og gjøre dette til en stor begivenhet. Halden Karateklubb har gleden av å invitere alle medlemmer til årets klubbmesterskap. Begivenheten tar fatt lørdag 3.mai i Porsneshallen.

Velkommen store som små!