Ingen ordinær trening i høstferien! Gradering! Arthur Meek sensei 6 dan Renshi!

Ikke trening!
Høstferien er nært forestående og det vil i perioden 29 september tom 3 oktober (uke 40), ikke bli avholdt ordinær trening.
God høstferie!!

Gradering!
Det vil, for de som ikke hadde anledning til på gradere i sommer, bli avholdt gradering mandag 6 oktober kl 18.00 på Os skole.
Graderingen koster kr 100.- og eventuelt et nytt belte koster kr 80.-

Arthur Meek sensei 6 dan Renshi!
En av Shiomitsu sensei sine nærmeste og beste elever fra England kommer på besøk til Halden Karateklubb mandag 3 november! Ikke trening!
God høstferie!!

Gradering!
Graderingen koster kr 100.- og eventuelt et nytt belte koster kr 80.-

Arthur Meek sensei 6 dan Renshi!
Meek sensei er en utrolig engasjerende og dyktig instruktør som gir alt av seg selv!
Hans motto være seg han trener eller instruerer er: All or nothing!
www.all-or-nothing.co.uk
Mer info kommer senere!