Mandag 3 nov!! Treningskveld med Arthur Meek Sensei

På bildet Grandmaster Othsuka II i midten, Shiomitsu sensei til høyere og Meek sensei til venstre.
Alle andre treningstider utgår, men denne kvelden er derimot åpen for alle beltegrader. Aldersgrense 12 år!

Fremmøte kl 16.30
Treningstiden blir som følger:
Økt 1: 17.00- 18.50
10 min pause!
Økt 2: 19.00- 21.00

Det er mulig for Wado Ryu utøvere fra andre klubber å delta,
men kun ved forhåndspåmelding. Treningen mandag 3 november blir av en annen karakter en vanlig, i og med at en av verdens fremste Wado Ryu instruktører fra England besøker Halden Karateklubb.

Fremmøte kl 16.30
Treningstiden blir som følger:
Økt 1: 17.00- 18.50
10 min pause!
Økt 2: 19.00- 21.00

Det er mulig for Wado Ryu utøvere fra andre klubber å delta,
men kun ved forhåndspåmelding.
Påmelding og spørsmål rettes til Gjermund: gje-mart@online.no
Halden KK forbeholder seg retten til å akseptere eller avslå påmeldinger på grundlag av eventuell plassmangel i HKK Dojo.

Mvh Gjermund