Stem på Klubben i ditt hjerte!!

Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité (NIF), Norsk Tipping, Dagbladet og P4 står sammen om kampanjen ”Klubben i mitt hjerte” for femte år på rad. Gjennom de to ukene kampanjen varer vil vi feire gleden og samholdet i hverdagen i norsk idrett. Du kan stemme på ”klubben i mitt hjerte” innenfor fire ulike klasser. Klubben med flest stemmer innenfor de ulike klassene vinner gavekort på utstyr til en verdi mellom 25.000 - 100.000 kroner. Norsk Tipping står for premieringen, og det deles til sammen ut kr 410.000.

Vinnerne blir publisert på P4 og i Dagbladets papirutgave lørdag 22. november.

Følg linken under!!