Juletrening

For ikke å bli liggende for lenge på latsiden inviterer Halden Karateklubb alle sine medlemmer med familie til juletrening.

Treningene vil bli holdt i gymshallen på Låby barneskole tirsdag 23. og tirsdag 30. desember. Da treningene er for hele familien, vil vi legge opp øktene etter nivået. Utgangspunktet blir som følgende::

12.00 - 13.30 - Kumite

13.30 - 14.00 - Selvforsvar

14.00 - 15.00 - Bakkekamp

Instruktører er: Senpai Lars 2.kyu og Sensei Martin 1.dan

12.00 - 13.30 - Kumite

13.30 - 14.00 - Selvforsvar

14.00 - 15.00 - Bakkekamp

Instruktører er: Senpai Lars 2.kyu og Sensei Martin 1.dan

Da vi er flere instruktører vil det også bli anledning til å dele opp gruppen for katatrening om ønskelig.

Flott om de som ønsker å delta sender oss en e-post (konk.hkk@gmail.com), slik at vi vet sånn ca. hvor mange som kommer.

Vi håper å se så mange som mulig!

Martin