Trening i påsken?

Nå skal det bli deilig med påskeferie og fri for mange nå tenker jeg.

Det beste med fri og ferie er at man kan gjøre som man vil på dagene og kveldene, være seg man er bortreist eller forblir hjemme.

Noen drar til fjells og tilbake til vinteren på en måte, mens andre nyter vårens anmarsj her hjemme.

For de av dere som blir hjemme i påsken tilbyr Halden Karateklubb treninger til følgende tider denne påsken.

Nå skal det bli deilig med påskeferie og fri for mange nå tenker jeg.

Mandag 6 april kl 18.00-21.00    Dobbel økt for alle over 13 år. Alle grader. Instruktør: Gjermund

Onsdag 8 april kl 17.00-20.00    Dobbel økt for alle under 13 år. Alle grader. Instruktør: Aslak

Alle andre ordinære treningstider utgår.

Ellers de varmeste ønsker om en god påske til alle sammen!

Gjermund