Alternativ kamptrening våren 2010!

Ønsker du mer trening i å anvende dine karatekunnskaper? Fra våren 2010 vil de som er interessert kunne være med på et ekstra parti med hva vi kaller “alternativ kamptrening”. Her vil vi fortsatt trene karate, men vi vil også trene på ting som kanskje minner mer om jujutsu, judo, bryting og kickboxing.

LES MER I VEDLAGTE PDF

Partiet vil kun startes dersom det er interesse for dette tilbudet blant våre medlemmer. Send derfor en mail til henrik@halden-karateklubb.no dersom dette er noe du kunne tenke deg å være med på! (Det aktuelle treningstidspunktet er onsdager fra 20.00- 22.00, nedre aldersgrense er 15 år, med unntak for konkurranseutøvere som ønsker å delta.)