Varetelling hos Kiwi Risum Mat AS vel gjennomført!

Det var gledelig mange som hadde gnidd søvnen ut av øynene på søndags morgenen (2. januar 2011) og stilte opp kl. 09 for Halden Karateklubb på Risum for dette års første varetelling hos Kiwi. [img_assist|nid=1796|title=|desc=|link=none|align=right|width=290|height=193]Det var gledelig mange som hadde gnidd søvnen ut av øynene på søndags morgenen (2. januar 2011) og stilte opp kl. 09 for Halden Karateklubb på Risum for dette års første varetelling hos Kiwi.
Etter den, for noen, obligatoriske kaffedråpen, tok vi alle fatt på hyllemeter med hyllemeter med alle varer som finnes i en velfylt Kiwi-butikk. Utstyrt med Post-it lapper og vaskbar tusj i hendene og våknende hjerne, fokuserte vi øynene på saftflasker og godteposer for å registrere korrekt antall. Det var flere enn en som måtte telle to ganger i begynnelsen av arbeidsøkta. Konsentrasjonen var på topp, og arbeidsinnsatsen viste en seriøsitet som igjen ble registrert av en fornøyd oppdragsgiver. Noen fikk hansker for bedre å telle varene i frysediskene, for ikke å hemme arbeidstakten.

Etter litt over 4 timer kunne vi alle levere tilbake tusjene etter en smule fysisk anstrengelse og en god posjon hjernegymnastikk på adderingsiden. En ønsker spesielt å takke de medlemmer og foresatte som stilte opp denne søndagen; Hedda H., Therese J., Jacob S., Helge S., Even V.J., Hege J., Rune J., Roy J., Silje J., Henrik C., Sverre N., Kristin R.M., Nadia R.M., Glenn S., Trine K., Morten J., Erik Ø., Benedicte Ø., Alexandra Ø., Liv Irene Ø. samt undertegnede. De gjorde at klubben atter en gang kunne levere et oppdrag som igjen bidrar til å sikre klubbens aktiviteter i året vi er inne i.

Med fornøyd og stolt hilsen
Aslak Nilsen
Kasserer Halden Karateklubb

PS ! For de som ønsker å teste sine evner er det igjen mulighet på Kiwi på Risum på søndag den 1. mai. Både gamle og nye medlemmer er hjertelig velkomne til felles erfaring, jo flere vi er, jo raskere blir vi ferdige !