Stevnehelg

Lørdag 5. og søndag 6.februar arrangeres det regionscup og minicup i regi av Tiger Karateklubb. Stevnene tar plass i Bjølsenhallen, Oslo.
I regionscup stiller Even Johansen (kata gutter ungdom), Hoang Kim Tran (kata damer senior), og Nadia Rojahn Martinsen (kumite jenter junior +55kg).
I minicup stiller Pernille Hov Stumberg (kata jenter 11-12år rekrutt og kumite jenter 11-12år rekrutt) og Petter Rojahn Martinsen (kumite gutter 11år)
Halden Karateklubb ønsker alle sine utøvere lykke til!
Halden Karateklubb ønsker alle sine utøvere lykke til!