Internt karatestevne 25. mai!

Onsdag 25. mai kjører vi et karate-“stevne” internt i klubben!

Tid: Onsdag 25. mai – kl. 1930-2100

Alle i Halden Karateklubb er hjertelig velkomne til karate-“stevnet” uansett om du har konkurrert før eller ikke! Her får du sjansen til å prøve noe nytt enn vanlige karatetreninger. Dette er fin sjanse til å øve deg å gå kumite eller kata foran andre, enten om det er til gradering, konkurranse eller til de som er interessert i konkurranse til høsten.

Vi skal gå gjennom konkurranseregler og evt. gi tilbakemeldinger til de som ønsker det.

Onsdag 25. mai kjører vi et karate-“stevne” internt i klubben!

Tid: Onsdag 25. mai – kl. 1930-2100

Spørsmål? Ta kontakt med Kim (kimtheresa.tran@gmail.com/ 418 53 745 )

Helst gi beskjed, om du kommer eller ikke – slik at vi vet hvor mange stiller opp!

Håper at DU kommer!