HKK på sykkeltur! Bli med!

Vi kan ikke bare drive med Karate, vi må jo være litt sosiale også!
Derfor er det en stor glede å kunne invitere dere til en sykkeltur med telt-overnatting helgen 1.-2. Oktober.
Motto blir naturlig nok -ut på tur, aldri sur! c",)

Turen vil gå fra Remnevannet- gjennom Ankersfjella, og ut til slutt ut ved Elgklev ved Ørsjøen. Vi kan ikke bare drive med Karate, vi må jo være litt sosiale også!
Motto blir naturlig nok -ut på tur, aldri sur! c",)

Alle medlemmer er velkomne, men vi oppfordrer spesielt de foreldre som har tid og anledning til å delta. Dette er en gylden mulighet til å ha litt kvalitetstid delux med barna på en spennende, og koselig måte. Og det i de mest naturskjønne skogsomgivelser Halden har å by på. Samtidig får man litt mosjon! c",) Aldersgrensen er satt til 10 år om man ønsker å delta alene. Er du under 10 kan du også være med forutsatt at du har med en forelder. Alle må ha sykler som er i orden.
Se vedlegg nedenfor for full invitasjon og detaljert info.

Sykkeltur-general
Rune Johansen