Ingen ordinære treninger for barn uke 45 (7-10. november) Fellestrening for alle barn med Katja!

Fra og med mandag 7. november til og med tordag 10. november er det ingen ordinære barne-treninger i Halden Karateklubb! (Voksenpartiet på mandag går som normalt)

Alle barnepartier innstilles denne uken og istedet tilbyr vi en fellestrening for alle barn i klubben samlet,

Onsdag 9. november kl 17.30- 19.00.

Da kommer instruktør Katja Rugaas Bergersen 4. Dan fra Wado Ryu Norge på besøk. Og det er sikkert mange som husker henne igjen fra sommerleiren i Fredrikstad i år.

Onsdag 9. november kl 17.30- 19.00.

Katja er etter manges mening en av landets beste og mest engasjerte instruktører! Hun er helt enkelt et aldri så lite fyrverkeri av en instruktør så her gjelder det at dere viser dere fra deres beste side og gjør så godt dere kan! :-)  Dette blir en spennende og kanskje litt annerledes trening hvor hele barneflokken i HKK trener sammen, uavhengig av parti og grad.

Vi ønsker at så mange som mulig prioriterer å møte opp til denne treningen. Det blir også en ekstratrening for voksne i anledning besøket.

Programet for kvelden ser slik ut:

Kl 17.30-18.00, oppmøte/organisering, alle barn tom 12 år.

Kl 18.00-19.00, presentasjon, hilsing, trening

Kl 19.00-19.15, gruppefotografering.

Kl 19.15-21.00, trening for alle ungdom/voksne, fra og med 13 år.

Spørsmål: Tlf 40852497 eller gjermund@halden-karateklubb.no

Mvh Hovedinstruktør