Halden Karateklubb inviterer til badedag på superland i Sarpsborg!

Det å drive med karate skal man ta på alvor, og være seriøs på når man trener, spesielt når man blir litt eldre. Det er mange som er det(seriøse til å være barn) og er flinke til å trene i klubben! Men det er også veldig viktig for karatebarn og ungdom å noen ganger bare ha det gøy! I fjor hadde vi det kjempegøy!(bilder fra badeturen i fjor finner du ved å klikke her)

[img_assist|nid=2288|title=|desc=|link=none|align=center|width=570|height=403]

Vi gjentar derfor suksessen og laster opp en buss med karate kids og drar på tur for å bade i Sarpsborg!

Vil du bli med? Klart du vil! Bading er jo så gøy! Kom igjen å bli med! J

Vi har stor tro på at det fort kan bli full buss på denne turen! Så først til mølla gjelder når det gjelder påmelding!

Alle medlemmer av Halden Karateklubb kan selvfølgelig bli med, og vi åpner for at du kan ha med en venn som ikke er medlem. Barn under 8 år må ha med en forelder. Alle foreldre er for øvrig også velkomne til å bli med, men plassene på bussen er forbeholdt barna. Blir det fullt blir da alternativet å kjøre privatbiler inn til Sarpsborg.

Prisen for medlemmer for å være med er kun kr 150. Ikke medlemmer kr 200. Dette inkluderer transport, inngangsbillett og lunsj. Foreldre betaler inngangsbilletten selv.

Klubben kommer til å ha med flere ledere, men oppfordrer foreldre til å bli med på en

morsom dag sammen med barna sine.

Se vedlegg for påmeldingsdetaljer og skjema!