Spesialtilbud på bredbånd fra Monsternett gjennom Halden Karateklubb

Monsternett leverer en radiobasert bredbåndstjeneste. Det vil si at bredbåndssignalene overføres trådløst, via radioforbindelser, fra Monsternett til sluttbrukeren. På grunn av dette kan de levere bredbånd til mange – også de som ikke kan få ADSL!

Leveringsområder: Halden, Sarpsborg og Fredrikstad kommune, samt tilstøtende områder som har fri sikt til våre sendere.

[img_assist|nid=2308|title=|desc=|link=none|align=none|width=354|height=500]

Hvorfor velge radiobasert bredbånd fra Monsternett:

• Vi leverer eksakte hastigheter «OPTIMAL HASTIGHET …ALLTID», med andre ord det du har bestilt er faktisk hva du får. Du har kanskje lest den lille skriften fra forskjellige leverandører hvor det informeres om at du kanskje ikke får det du har bestilt pga at man tar forbehold om avstand mellom sentral eller kvalitet på kobberlinjen. Hos oss snakker vi ikke om «best effort» – kun det eksakte.
  • Med vårt bredbånd er du ikke avhengig av hvor langt det er mellom din adresse og telefonsentral eller hvilken kvalitet telefontråden innehar.
  • Du trenger ikke fasttelefon for å få Monsternett, og du slipper dermed eventuelle tilleggskostnader (såkalt linjeleie).
  • Vi har ingen frakttillegg.
  • Vi har ingen begrensning på hvor mye du laster ned eller sender i fra deg.
  • Vi monterer en enkel liten antenne ute, og ved hjelp av en trådløs router kan hele husstanden ta del av bredbåndet.
  • Vårt nett har lav responstid, og lasting av hjemmesider går unna på et blunk.
  • Vi leverer rett og slett ren og rå trådløs bredbåndskraft rett fra vår basestasjon hjem til deg – uten fysiske hindringer på veien.

"Undertegnede har selv over lengre tid benyttet Monsternett som bredbåndsleverandør, og har bare positive tilbakemeldinger å gi! Anbefales på det sterkeste!"

Gjermund Martinsen

Dette er et supertilbud til deg! Samtidig hjelper du klubben! Merk at det er en viss begrensning på antallet som kan få dette tilbudet så først til mølla gjelder! Er du interessert?

Send en E-post til: mail@halden-karateklubb.no