Navnekonkurranse for klubbens nye maskot.

Halden Karateklubb har fått seg maskot, men den mangler navn. Alle klubbens medlemmer er herved invitert til å komme med forsalg til navn på maskoten.

Navnekonkurranse for klubbens nye maskot

Under graderingen lørdag 2.6.2012 vil maskoten stå utstilt hele dagen. Der vil det også ligge ark hvor man kan skrive ned forslag til navn. Arket legges i postkassen utenfor dojoen. Det er også mulig å sende inn forslag til mail@halden-karateklubb.no frem til og med søndag 17.6.2012.

Maskoten gleder seg kjempemasse til to ting nå. Det ene er å få et navn, og det andre er sommerleiren som starter søndag 1.7.2012. Vi tenkte derfor at vi gir den navnet på sommerleiren. Vi håper at vi ser deg på sommerleiren også.

Husk at hvert medlem bare har lov til å foreslå et navn.